ITALIENSK ELEGANCE
Italien har siden middelalderen været førende, når det kommer til eftertragtet design og elegant stil. Den italienske stil inspirerer i dag mænd verden over til at klæde sig klassisk, barbere sig med præcision og dufte godt. De italienske brands står for høj kvalitet, lokalt håndværk, og de lader virksomheden gå i arv i generationer.

EN ÆGTE KLASSIKER
Siden 1908 er der produceret produkter i Italien for at hjælpe manden i sin barbering. Med en helt unik opskrift, som indeholdt eukalyptusolie, kunne Proraso få plads i enhver mands hjem i hundrede år fremover. Produkterne er af høj kvalitet, men til en tilgængelig pris. Proraso er blevet både kultklarede og højt værdsatte af barberere verden over.
SE ALT FRA PRORASOTENAX – FRA PRORASO-producent
Tenax er en hårplejeserie udviklet i Firenze, Italien, af producenten bag Proraso. Serien er inspireret af professionelle salonprodukter.
ALT FRA TENAXMARVIS
Marvis blev grundlagt allerede i 1958 og har samme målsætning i dag som dengang – at gøre hverdagsoplevelsen til noget helt særligt, både for øje for smagssans. En fantastisk mintsmag kombineres med spændende smage som jasmin, kanel og lakrids. Et produkt, der tager hvert badeværelse til det næste niveau.
Acqua di parma – DUFTEN FRA ITALIEN
Historien om Acqua di Parma tager os tilbage til begyndelsen af 1900-tallet, det var en tid, hvor den tyske parfume var populær. I 1916 i et lille parfumelaboratorium i Parma, Italien, blev den første rigtige Italian eau de cologne skabt. Den havde en duft af citrusfrugter, lavendel, rosmarin, orientalsk cedertræ, vetiver og ylang ylang. Den var frisk og mere følelsesladet end den stærke, intense tyske parfume.
Acqua di Parma begyndte at vokse i årenes løb, og den ikoniske art deco-flaske, som i dag er kendt og elsket af mange, blev skabt allerede i 1930'erne. De begyndte i 1950'erne at sprede sig internationalt og blev hurtigt en succes blandt Hollywoods filmstjerner. I 60'erne var Acqua di Parma blevet et eksklusivt parfumehus. Efter mange år i branchen fremstiller Acqua di Parma stadig sine dufte i Italien og distribuerer til 36 lande verden over. Deres unikke fornemmelse for kvalitet, håndværk og kreativitet gør enhver duftnyhed til en tidløs klassiker.
Antica Barbieria Colla
I 1904 åbnede barbereren Dino Colla sin egen barbershop i Milano, hvor han barberede og klippede efter gammel tradition. Barbershoppen er i dag en af byens ældste, og det er deres egne produkter, fremstillet efter gammel tradition, men med et moderne twist, som man finder i denne kollektion.
LUKSUS RAKPRODUKTER